I love to scrap

Saturday, November 25, 2006

100 lo challenge

ik ga toch maar beginen aan de 100 lo challenge
ik zat er al een tijdje over na te denken en toen ik vandaag mijn papier aan het tellen was wist ik genoeg ik kan zeker wel 100 lo`s maken met deze hoeveelheid papier

dat betkend dus dat ik niks meer koop
dat ik voor elke lo die ik maak 1 euro in een potje doe

nu hopen dat ik het vol hoe

alleen zijn er nog wel twee alfabeten onderweg uit amerika en nog wat stansjes van scrapware
daar zal ik foto`s van plaatsen als ze binnen zijn

4 Comments:

  • At 6:07 AM, Blogger Miranda said…

    Zooo knap hoor!
    Ik denk niet dat ik het zou kunnen... 100 is zo veel. Succes!

    Trouwens, je tijd staat volgens mij niet helemaal goed! Je moet de time zone (in settings/ formatting) zetten op UTC +1 (Central Europe time).

    En als je links wilt plaatsen kan dat via templete,en dan w.s. het blokje Links!

     
  • At 6:34 AM, Blogger Unknown said…

    haha, goed zeg! Ik zal proberen je na volgende week te steunen, want heb me echt misdragen ;)

    succes!

     
  • At 9:56 AM, Blogger Regina Wedekind said…

    En hoe ver ben ja al? Of moet je nog beginnen.

     
  • At 11:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wauw, ook al zo'n dappere die gaat voor 100 LO's zonder nieuwe aankopen.

    Mhh, ik ga er ook eens over nadenken.....

    Leuke blog, trouwens.

     

Post a Comment

<< Home